Subject: Essu kinnistu elektriliitumine, Rimmi küla, Antsla vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 17:27:18 +0300

Tere!

Saadan üle vaatamiseks ja kooskõlastastamiseks Essu kinnistu
elektriliitumise projekti asendiplaani ja seletuskirja koos IKÕ
plaanidega.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.